Hele vriendelijke medewerkers en professioneel. Blij met het resultaat. Zowel van het waxen als de wimperlift. Beide behandelingen werden met zorg uitgevoerd en ik heb de komende weken geen mascara meer nodig. Kom hier al jaren en de volgende afspraak staat ook alweer.
Vrouwen harsenToon alles…
Tamara•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was ruim 20 min te laat en was nog van harte welkom, erg lief personeel en doen hun werk fantastisch love it😍 zal hier zkr vaker terug komen
Behandeling door Chelsea•Wenkbrauwen - threaden
Fatima•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sari was so knowledgeable and gentle - really great experience
Behandeling door Waxen 2•Vrouwen harsen - Brazilian
Skyla•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd super netjes gewaxt. Tot snel!
Behandeling door Waxen 2•Vrouwen harsen - Brazilian
Chantal•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier altijd, erg aardig personeel en je wordt goed geholpen!