De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9119 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele vriendelijke medewerkers en professioneel. Blij met het resultaat. Zowel van het waxen als de wimperlift. Beide behandelingen werden met zorg uitgevoerd en ik heb de komende weken geen mascara meer nodig. Kom hier al jaren en de volgende afspraak staat ook alweer.
Ik was ruim 20 min te laat en was nog van harte welkom, erg lief personeel en doen hun werk fantastisch love it😍 zal hier zkr vaker terug komen
Sari was so knowledgeable and gentle - really great experience
Zoals altijd super netjes gewaxt. Tot snel!
Ik kom hier altijd, erg aardig personeel en je wordt goed geholpen!