De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9118 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Briljant geregeld in deze tijden, super hygiënisch (zoals altijd) en het doorzichtige gordijn voor tijdens het waxen is een gouden vondst. En zoals altijd met zorg en aandacht.
Good care considering COVID-19 situation. I would appreciate if the plastic curtain is cleaner.
Didi toppertje! Helemaal blij met het resultaat tot over een paar weken!
Didi is een topper; ze maakt je wenkbrauwen mooi en strak en is ook nog super aardig en enthousiast
M’n wenkbrauwen zijn nog nooit zo mooi geweest en ik ben nu al door meerdere mensen aangesproken die wilden weten waar ik ze heb laten doen. Didi vroeg eerst hoe ik mijn wenkbrauwen wou hebben en heeft ze vervolgens echt perfect gedaan. De pijnlijke behandelingen werden super efficient gedaan, waardoor het een stuk minder gevoelig was. Mijn gezicht is 3 dagen na de facial nog steeds geweldig. De werknemers waren professioneel en aardig en het was een hele fijne ervaring. Zeker een aanrader!