De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9116 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd leuke, nette en gezellige dames. Ook nu keurige opvolging van de maatregelen omtrent Corona.
Overall experience is good. I really appreciated all the protection measures organized. The eyebrow tinting itself was good, but tinted area at the start is a bit too far from my natural eyebrow lines, you can see quite a lost of skin tinted, which shouldn't be the case normally.
Zeer tevreden, gaan goed om met alle maatregels!
They have implemented extra clean practices for opening after the virus. I felt very safe here.
Ik kom hier al best een tijd en ben altijd heel erg tevreden zeker over de meisjes die mijn wenkbrauwen verven. Alleen de laatste keer was het meisje achter de klasse, eigenaar of manager totaal verkeerd bezig. Ik had de boeking niet goed ingepland en als ik weer wilde boeken moest ik eerst bellen en niet via Treatwell boeken. Heel bijzonder en vooral de manier waarop ze het zei. Ik ga er nu nooit meer naar toe.
Toon reactie salon...