Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Roxanne•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon, leuke medewerkers, alleen vind ik het vervelend dat ik zelf mee moet helpen om mijn wenkbrauwen te laten doen en de volgende dag had ik een flinke kras op mijn bovenste ooglid. Ik ben iets ouder, m’n huid wat slapper maar dan kun je beter een andere methode dan Threaden voorstellen. Trouwens wel een heel aardige dames in de zaak, ook degene die mij hielp.
Behandeling door Chelsea•Wenkbrauwen - threaden
Kiek•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice experience every time I visit.
Behandeling door Waxen 4•
Vrouwen harsenToon alles…
Ilinca•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De specialistes in deze salon zijn erg gastvrij en zorgen ervoor dat je de deur uitgaat met prachtige wenkbrauwen, precies zoals jij ze wilt. Vind je ze iets te licht, dan passen ze ze gewoon aan. Met andere woorden, ze luisteren echt naar je. Fijn!
Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Julia•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Result just I asked it to be!
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven