De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9116 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Vriendelijk en vakkundig!
Ik ben niet zo blij met het reslutaat
It was quick and well done. The lady was also very nice and welcoming.
Normaal altijd super tevreden over GO NKD! Vooral Didi weet precies hoe ik mijn wenkbrauwen wil hebben. Helaas zijn ze nu echt veel te dun en amper geverfd, vrees dat het wel even gaat duren voor ik mijn eigen, volle vorm weer terug heb. Super jammer, want ik kom hier altijd heel graag!
It was perfect as usual.