Laatst geholpen door een Engelse dame, en zag er perfect uit nog nooit zo tevreden geweest, ik kom zeker weten terug, goede prijs voor een perfect resultaat. ☺️
Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Fatima•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely as always ❤️
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - Brazilian
Lisa•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Professional and friendly staff as usual! Perfect result
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian
Francesca•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
There was a problem with either the shellac or the uv lamp but after 3 attempts my nails still came out bad- including bubbles in the varnish. Very disappointing as I’d heard great reviews for the manicures here
Behandeling door Waxen 4•Manicure
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent!
Behandeling door Waxen 2•Vrouwen harsen - Brazilian