Ontspannen en precies, snel en netjes.
Lieve mensen.
Brazilian was beste uit Amsterdam (en ben naar een stuk of 10 salons geweest)
Wenkbrauwen waren netjes, ze luisterde goed. Oogmasker merkte ik geen effect van.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Antje•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Imane heeft top werk verricht en stelde me gerust, sinds het mijn eerste keer waxen was! De behandeling was pijnloos en verliep vlotjes! Ik kom zeker terug!
Behandeling door Waxen 4•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Really happy with my brows!
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super, meedenkend en geruststellend. Heel erg tevreden, dank jullie wel :)
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven