De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9114 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Al een aantal keren geweest voor wenkbrauw Threaden en verven. Eerste paar keer tevreden, laatste twee keer niet tevreden. En de dame die mij vandaag hielp kwam niet met een directe oplossing terwijl in duidelijk heb aangegeven dat ik niet tevreden was met het resultaat. Helaas dus de keuze gemaakt om een andere salon te zoeken.
Deze keer behandeld door Didi. Ze was zeer beleefd en vriendelijk maar de behandeling was pijnlijker dan ik gewend ben bij de andere dames. Ze werkt met snelle, korte bewegingen, ik vond het niet zo prettig. Ben wel tevreden met het resultaat.
Great as always!
Super fijn weer!! Dank jullie wel.
Great as always !