Al een aantal keren geweest voor wenkbrauw Threaden en verven. Eerste paar keer tevreden, laatste twee keer niet tevreden. En de dame die mij vandaag hielp kwam niet met een directe oplossing terwijl in duidelijk heb aangegeven dat ik niet tevreden was met het resultaat. Helaas dus de keuze gemaakt om een andere salon te zoeken.
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze keer behandeld door Didi. Ze was zeer beleefd en vriendelijk maar de behandeling was pijnlijker dan ik gewend ben bij de andere dames. Ze werkt met snelle, korte bewegingen, ik vond het niet zo prettig. Ben wel tevreden met het resultaat.
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Nicole•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always!
Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Agata•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn weer!! Dank jullie wel.
Behandeling door Waxen 4•Vrouwen harsen - Brazilian
Danielle•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always !
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven