De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9113 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Goed, prima behandeling. Ik had alleen wel weer heel veel harsresten op mijn benen.
Ik kom hier al vrij lang maar vind het eigenlijk steeds minder worden. Sommige dames zijn super lief, maar andere dames zeggen die eens gedag en geven je niet eens een handje. Komen soms erg ongeinteresseerd en gehaast over. De behandeling is verder meestal prima.
I really enjoyed the woman who treated me, I forgot her name but she was from Romania. She was kind and very gentle. However, I didn't enjoy much the staff at the reception. I felt there were annoyed and not happy to be there.
Ondanks dat ik door de pijn een beetje een irritante klant was, waren de meisjes die me behandeld hebben heel geduldig en aardig.
Very professional, fast and clean!!