Goed, prima behandeling.
Ik had alleen wel weer heel veel harsresten op mijn benen.
Behandeling door Waxen 2•Vrouwen harsen
Corine•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al vrij lang maar vind het eigenlijk steeds minder worden. Sommige dames zijn super lief, maar andere dames zeggen die eens gedag en geven je niet eens een handje. Komen soms erg ongeinteresseerd en gehaast over. De behandeling is verder meestal prima.
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
I really enjoyed the woman who treated me, I forgot her name but she was from Romania. She was kind and very gentle.
However, I didn't enjoy much the staff at the reception. I felt there were annoyed and not happy to be there.
Behandeling door Shiva•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks dat ik door de pijn een beetje een irritante klant was, waren de meisjes die me behandeld hebben heel geduldig en aardig.