AMANDA IS ABSOLUTELY AMAZING- sweet, caring and lovely to talk with ! Definitely coming back ❤️
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - Brazilian
Alex•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik blijf hier komen
Wimper permanentToon alles…
Joy•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Unprofessionalism!!!I went for a shellac manicure and the nail driers were not working and the lady (although very kind and patient!)did not know how to use them!The result is awful and I am sure it is not gonna stay for long.I spend two hours there and I have tons of products in my nails to help them dry..at least they asked me to pay for the basic manicure but I should not have payed at all...incredible!
Behandeling door Shiva•Manicure
Maria•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect every time
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - bikinilijn
Eleonora•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd bijzonder vriendelijke dames bij Go Nkd!
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven