Super goed geholpen door Didi! Ik was hier voor de eerste keer, maar ik ga zeker terugkomen. Hele fijne behandeling, ze heeft alles goed uitgelegd en daarnaast bestaat het team uit allemaal enthousiaste medewerkers. Ook heel erg blij met het resultaat! Ik wist niet dat ik zulke mooie wenkbrauwen en wimpers heb.. ;-).
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Linda•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd word je vriendelijk begroet. Drinken word aangeboden terwijl je wacht. De behandeling zelf super goed.
Happy cliënt
Vrouwen harsen - Brazilian
Acton•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was fijn en ging goed, de personeel was heel vriendelijk.