De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9109 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Top! Vrijwel pijnloos
Perfect as always
Super goed geholpen door Didi! Ik was hier voor de eerste keer, maar ik ga zeker terugkomen. Hele fijne behandeling, ze heeft alles goed uitgelegd en daarnaast bestaat het team uit allemaal enthousiaste medewerkers. Ook heel erg blij met het resultaat! Ik wist niet dat ik zulke mooie wenkbrauwen en wimpers heb.. ;-).
Zoals altijd word je vriendelijk begroet. Drinken word aangeboden terwijl je wacht. De behandeling zelf super goed. Happy cliënt
Behandeling was fijn en ging goed, de personeel was heel vriendelijk.