De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9109 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele fijne gezichtsbehandeling bij deze salon gehad. Er wordt met uitsluitend natuurlijke producten gewerkt. Het personeel was super vriendelijk, heel behulpzaam en gaf goede tips voor mijn huid. Overall hing er een fijne sfeer en mijn huid was er erg van opgeknapt! Ga ik zeker vaker heen.
Het was een goede sfeer en de dame die mij hielp was heel aardig. Ze besprak de kleur van mijn wenkbrauwen wel vooraf maar de vorm niet. Daardoor had ik niet de vorm die ik wou en de verf was niet heel egaal aangebracht, 1 wenkbrauw is iets donkerder dan de andere. Toen ik wou betalen met 50 euro contant werk ik moeilijk aangekeken door haar college en toen ik uitlegde dat ik de volgende keer het anders zou meenemen kreeg ik ook een oog rollende 'Ja alsjeblieft'. Niet de reactie die je verwacht als je aangeeft dat je nog een keertje zou komen...
Great!
Prima!
Ik kom hier elke maand voor mijn wenkbrauwen. Altijd aardige dames & goede sfeer!