Fijne behandeling gehad, lieve vrouw heel klantvriendelijk en professioneel! Heel tolerant met betaling en stelt goed op je gemak! Groetjes uit Zeeland!
Mirjana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw. Het was heel gezellig en ik werd immens goed behandeld. Kom vaker terug!
Charlotte•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al lange tijd bij haar voor het laseren van mijn verschillende tatoeages . Zij is altijd heel aardig en meedenkend. En Direct al verschillen maar beste verschillen ongeveer 2 maanden met het vervagen
Manuela•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima en nette service
Jan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is mijn 3e laserbehandeling. Kathi is een lieve vrouw. Over een aantal weken ga ik voor mijn 4e behandeling