Altijd fijn, heel prettig contact. Ik doe meerdere behandelingen bij Kathi en altijd met goed resultaat.
Esther•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kathi is een zeer vriendelijke vrouw waar ik een goed gesprek mee heb gehad. Ze heeft het goed uitgelegd wat ze gaat doen. Dus zeker dat ik een afspraak ga maken.
Ellie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kathi is altijd even kundig en vriendelijk!
Sandra •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ging voor het laseren van kalknagels, Kathi legt prima uit wat ze gaat doen en hoe verdere behandeling moet. Het doet helemaal geen pijn.
Janique •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super gezellig gekletst, fijn behandeld zondat dat het ongemakkelijk was