Super fijn bij Tenisha! Mijn wimpers en wenkbrauwen zijn super netjes en strak
Behandeling door Tenisha•
WimperextensionsToon alles…
carmen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren een vaste klant die zeer tevreden is
Behandeling door Carmilla•Wimperextensions
Florine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom regelmatig voor een pedicure en ben elke keer tevreden. Altijd vriendelijk, de salon is netjes en de behandeling is goed en naar wens. Zeker een aanrader!
Behandeling door Carmilla•Pedicure
Vicky•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Miconeedling behandeling gehad, dag erna zie je meteen al dat lijntjes minder zijn. Echt top!
Behandeling door Carmilla•Micro Needling
Sverre•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds ik hier kom krijg ik zo veel complimenten over mijn huid! Ze passen de behandelingen steeds aan naar wat mijn huid nodig heeft en met een super resultaat. Mijn huid is veel egaler en jeugdiger. Super aanrader!