Ik ben superfijn geholpen! Voorafgaand aan de afspraak kreeg ik een fijn berichtje met de routebeschrijving en zag ik meteen wie mij zou helpen tijdens de afspraak. Er hangt een hele fijne sfeer in de salon en ik kon goed ontspannen tijdens de behandeling. Ook kreeg ik een passend advies gebaseerd op de behoefte van mijn huid, zonder allerlei opdringende verkooppraatjes. Al met al 10/10!!
Behandeling door Carmilla•Facials / Gezichtsbehandelingen
Chayenne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
great service and advice that suits my skin! I will go back again.
Behandeling door Fleur•Facials / Gezichtsbehandelingen
Bindu•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage gehad! Ze vond precies de knopen, en wist die er stevig uit te masseren.
Behandeling door Carmilla•Ontspanningsmassage
Latifa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat al een aantal jaartjes mijn wimpers doen bij carmilla. Nog steeds erg tevreden. Een fijn salon.
Behandeling door Carmilla•Wimperextensions
Charlotte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd als een plaatje de deur uit. Zovaak complimenten, super tevreden