Ik was bijna aan de beurt vond mijn kapster. Maar haar collega wees op een andere klant die eerst nog aan de beurt mocht zijn. Verder was de kapster wel vriendelijk.
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Petra•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt.
Styling door Salon•Mannen knippen
Sandra•11 maanden geleden
Geverifieerde review
I have been a regular here since 2021. I visit there for the i-plex, hair cuts and sometimes coloring. They are professional and do a great job.
Styling door Salon•Vrouwen - haarverzorging
Sonam•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel prettig! Fijne mensen en extreem hoge kwaliteit aan knippen en stylen!