Het haar van mijn zoon zit weer erg goed. Hij is er blij mee!
Styling door Salon•Mannen knippen
Sandra•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is elke keer een prettige ervaring,
Attent personeel en ik word goed geknipt iedere keer.
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Desiree•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Greatly enjoyed my experience! The staff was welcoming, helpful, and efficient.
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Daphne•3 maanden geleden
Geverifieerde review
This was my first haircut at this Salon and infact Netherlands. Overall, it left me with a good memory and experience. My haircut was done by Aukje, she is sweet and supportive. She explained me well when I asked for her input on what might suit me.
I had to wait for 15-20 mins after my allotted appointment time because the hairdressers were busy with other clients. Preferably avoid a opting a time slot in the evening hours (I think).
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Rashmi•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer prima snel en professioneel geknipt voor een goede prijs