Altijd goed en professioneel advies op fijne plek. Kortom mijn kapper!
Styling door Barber K•
Vrouwen knippenToon alles…
Liesje•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Er wordt meegedacht met de wens van de klant en goed advies gegeven. Er werkt vakkundig personeel en de sfeer is gemoedelijk.
Styling door Barber P•
Vrouwen knippenToon alles…
Karin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Debbie did a wonderful hairstyle from my hair. She considered my wishes and suggested a haircut that fits to my hair and face as well to my wishes. Perfect.