Jeff heeft mijn haar voor het eerst geknipt en ben verrast door het resultaat.
Hij heeft m'n haar in een model geknipt die mij onbekend was.
Natuurlijk heeft hij mijn baard geknipt passend bij mijn kapsel.
Meer dan tevreden 😉
Styling door Barber D•
Mannen knippenToon alles…
Dennis Wijtsema•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga al een aantal jaren naar Jeff voor mijn knipbeurt en, het is altijd gezellig en ik ben altijd tevreden!
Styling door Barber D•Mannen knippen
Thomas•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met het eindresultaat en allemaal super aardige mensen!
Styling door Barber K•Vrouwen knippen
Iva•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke mensen en een fijne kleinschalige salon.