Fijne ervaring! Jeff is een goede en vakkundige kapper die met je meedenkt
Styling door Barber D•Mannen knippen
Lauk•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontvangen in een rustige prettige sfeer.
Jeff is rustig en vriendelijk en vraagt je wat de wens is en gaat dan stap voor stap te werk en tijdens het knippen vertelt hij wat hij gaat doen.
Het resultaat is een keurig geknipte baard en wordt geïnformeerd met adviezen voor de verzorging.
Uiterst tevreden!