Jeff heeft masculine kapsel geknipt. Lekkere korte zijkanten, warrige bovenkant! 💯💯💯
Styling door Barber D•Mannen knippen
Hein•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeff is always professional and dedicated to what he is doing
Styling door Barber D•Mannen knippen
Francisco•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Barber D•Mannen knippen
Guido•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professionele, aardige jongeman.
Nam stap voor stap door wat hij ging doen en adviseerde me daaromtrent.
Luisterde goed naar m'n wensen met uiteindelijk zeer tevreden resultaat.
Afgesproken om na 4/5 weken terug te komen voor onderhoud en op weg naar een mooie volle baard.