Vriendelijk ontvangen ,goed advies en heel tevreden met het eindresultaat.
Marijke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd vandaag geknipt door Linda en mijn haar is geverfd. Het ziet er weer prachtig uit.Ik kan weer voor de dag komen op mijn verjaardag morgen en met de carnaval volgende week! Superblij mee!!!
maria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
overall gewoon top ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Wat kan ik nog meer zeggen?
Vrouwen knippen
Miranda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen voorraad. Linda is geweldig maar staat er al die dagen alleen voor. Alleen voor ALLES
Dit is ongehoord en onverantwoordelijk. Gewoon absurd.