Ik ben vandaag voor de eerste keer bij deze kapsalon geweest en ben geholpen door Rima. Zij heeft mij een mooi kapsel gegeven. Ik ben super tevreden over mijn behandeling. Ook is Rima een prettig persoon om mee te praten. Ik ben een tevreden klant. Mijn volgende behandeling staat alweer gepland.
Ellen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi geknipt
Jolanda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag mijn 1e bezoek gehad. En ben zeer tevreden over het resultaat! Meteen nieuwe afspraak gemaakt voor over 4 weken!