Was een heerlijke ervaring (hemels) en ga zeker weer terugkomen. Ik zou zeggen mannen laat je niet tegenhouden en ga voor deze heerlijke behandeling
Eelco•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, vriendelijk en gezellig geholpen.
RC•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt super, pure verwennerij en ontspanning.
Carolien•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een prachtige, warme en sfeervolle salon met haarspa. Een heerlijke verwenning en ontspanning die ik iedereen kan aanbevelen. Van begin tot eind zit je in de zen-modus en sta jij centraal. Inger is super vriendelijk, vakbekwaam en heeft een ontzettend nette en schone salon. Tot gauw Inger!
Oardia•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had mijn man de brons behandeling kado gegeven voor zijn verjaardag. Gister is hij geweest en vond het heerlijk , dus ik heb gelijk de zilver behandeling voor hem geboekt als kerstkado