Echt heerlijke behandeling. Een mini wellness!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Ingrid•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt een heerlijke ontspannen ochtend gehad hier! Super lieve vrouw die snapt waar ze over praat. Ze vraagt of dingen oke zijn en denkt heel erg met je mee.
Natuurlijk was de behandeling ook echt mega heerlijk. Ik kom zeker terug!!
Rosalie•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag een heerlijke headspa gehad, mijn derde nu en eerste hier. Het verschil met de anderen is dat deze Headspa uniek & persoonlijk is. De gezellige aankleding, de speciale kruiden voor de hoofdhuid, een kruidenthee, speciaal 'jurkje' met warme sokken en evt ook nog sloffen. Er wordt aan alle details gedacht. De rustgevende muziek, hoofd/nek/arm massage, koffiebonen en zelfs een klankschaal maken het helemaal af. Alsof je in de natuur ligt, omgeven door groen en lichtjes. En tijd voor een goed gesprek. Ik kom zeker weer een x terug! Bedankt!
Marion•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb echt genoten en ben heerlijk tot rust gekomen. Je voelt je welkom en komt helemaal tot rust door de heerlijke behandeling en heerlijke geuren!
Sharon•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele gezellige, mooie kapsalon en haarspa.
Je voelt je als herboren. Zo ontspannen sfeer. Gewoon fantastisch.
Inger dankjewel weer. Je bent een topper.