Ik kwam op afspraak voor een oriënterend gesprek om te kijken naar mijn haar mogelijkheden. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Jeroen met een heerlijk kopje Japanse thee en lekkere chocolaatjes.
Volgende week ga ik onder 'het schaar' en zal ik u mijn bevindingen vertellen. Nu al een heel goed gevoel over deze, voor mij nieuwe kapper die zeer goed advies gaf.
I.v.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
M.C.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel rustgevend, deskundig en prachtig,en je hoeft niet gelijk hele discussies te voeren tijdens het knippen.
M.M.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super en leuk personeel. Echt ern aanrader. En de extensions zijn echt top!
B.O.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Such a cozy and at the same time professional atmosphere! My wishes were listened to very carefully and all actions performed & products used were explained. Many thanks Jeroen, see you soon! :)