Zo blij altijd als Susanne mijn haar weer heeft gedaan. Zit altijd top ! Moet er een stukje voor rijden maar dat heb ik er graag voor over😃
Er komt er maar 1 aan mijn haar en dat is Susanne. Al weet ik zeker dat alle kappers in de salon vakmensen zijn.
Styling door Susanne•Vrouwen knippen
Ingrid•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Loesje did an amaaazing job with my hair, making it the most perfect blond. I absolutely love it and will be back soon for the touch up !
A.d.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Relaxte sfeer, goede producten & erg blij met het resultaat.
R.P.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing as always. Exactly what I wanted!
Vrouwen knippen
Aleksandra•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sue is een topper, ze is heel secure en neemt de tijd wat ik zeer waardeer. Ze heeft ook nog geheel vrijwillig het kapsel van mijn vriendin bij gewerkt dat door haar kapper was verknipt.Dus een extra klant erbij.