Hair Beautique By Eda Reviews

Surinamestraat 34, Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
235 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Het is een nieuw geopende kapsalon, mooi ingericht en schoon. De kapper is vriendelijk. Ik ging daarheen om mijn haar te laten knippen. Na het knippen föhnde zijn mijn haar heel mooi. Aan de achterzijde had ik iets meer lagen gewild. Toch ziet het er goed en mooi uit. De prijs was ook niet zo duur.
The treatment was lovely as always ❤️
Perfect gedaan. Ik kom zeker terug bij Eda voor mijn wenkbrauwen. :)
Great styling, which lasted for days. Very quick and efficient too.
Good!
16
1
16
17
18
39
18