Het is een nieuw geopende kapsalon, mooi ingericht en schoon. De kapper is vriendelijk. Ik ging daarheen om mijn haar te laten knippen. Na het knippen föhnde zijn mijn haar heel mooi. Aan de achterzijde had ik iets meer lagen gewild. Toch ziet het er goed en mooi uit. De prijs was ook niet zo duur.
Styling door Eda•Vrouwen knippen
maliwan•7 maanden geleden
Geverifieerde review
The treatment was lovely as always ❤️
Styling door Eda•
Vrouwen - haarverzorgingToon alles…
Katarina•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect gedaan. Ik kom zeker terug bij Eda voor mijn wenkbrauwen. :)
Behandeling door Eda•Gezicht threaden
Sera•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Great styling, which lasted for days. Very quick and efficient too.