Goed geknipt. Na online betaald te hebben moest ik in het salon nog een bedrag betalen. Ik vind dit echt schaamteloos en totaal niet transparant. Door deze actie ben je een klant kwijt.
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Lena•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is altijd top bij Eda!
Behandeling door Eda•Gezicht threaden
Filippa•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Als vaste klant ben ik altijd heel tevreden over deze salon. Eda is vriendelijk, professioneel en neemt echt de tijd voor je. Ik voel me elke keer welkom en ga altijd tevreden naar huis met een mooi resultaat. De salon is schoon, gezellig en de service is top. Echt een aanrader!