Ik ben supertevreden! De salon ziet er prachtig en verzorgd uit, en ik werd heel vriendelijk geholpen. Mijn wenkbrauwen zijn mooi strak en precies zoals ik wilde!
Behandeling door Eda•Gezicht threaden
Bk •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Amazing as usual
Behandeling door Eda•Wenkbrauwen - threaden
Akiko•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden! Mijn haar is prachtig geknipt. Ik heb dun haar, maar het is zo mooi gedaan dat ik nu eindelijk meer volume heb. Daarnaast ook mijn wenkbrauwen en henna brows laten doen. Eerlijk gezegd ben ik lang niet tevreden geweest bij andere salons en heb er heel wat geprobeerd, maar hier kom ik zeker terug. Dank je wel, Eda!
Behandeling door Eda•
Vrouwen knippenToon alles…
Kaoutar•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Eda was super nice, the haircut is perfect.
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Kinga•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed geholpen! Echt mega goed vooral voor deze lage prijs