Hair Beautique By Eda Reviews

Surinamestraat 34, Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
235 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Average blow-dry. Looked good but didn’t last long.
Toon reactie salon...
Ik kom nu al best vaak bij Eda en eerlijk ik ga gewoon elke keer blij weg. Het is niet eens alleen m’n haar, maar ook hoe relaxed en fijn het daar is. Ik ga meestal voor wassen en föhnen en het zit echt altijd goed. Ze weet inmiddels wel wat ik mooi vind, dus ik hoef ook niet veel uit te leggen. Het wassen is gewoon even chill en daarna zit m’n haar precies zoals ik het wil. Ik merk gewoon dat het elke keer weer goed is, en daarom blijf ik ook terugkomen
Ik ben erg tevreden! Mijn haar is prachtig geknipt. Ze is professioneel, vriendelijk en zorgt dat je je op je gemak voelt. Echt een aanrader!
Very disappointing and unprofessional. I prepaid €240 via Treatwell and showed clear photos (chocolate brown highlights), but the result was much blonder. An Olaplex treatment was suggested with no price mentioned—I expected some extra cost (~€70-100), not €290. When I questioned the total (€530), Eda became aggressive and dismissive. I left with wet hair, feeling extremely uncomfortable. Overpriced, poor communication, and not the result I asked for. Would not recommend.
Toon reactie salon...
Raarste ervaring wat ik ooit heb meegemaakt, eerste en laatste keer voor mij, Eda was heel arrogant
6
1
6
7
8
39
8