Ik ben geholpen door een een hele lieve, professionele dame. Erg aardig, en heel blij met mijn natuurlijke wimpers
Behandeling door Ezgi Y.•Wimperextensions
Marianne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I was happy with the haircut. Everything went smoothly and fast.
Styling door Gizem K.•Vrouwen knippen
Marijana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben gekomen met twee van mijn vriendinnen! Hoewel onze wenkbrauwen verschillend zijn, is het resultaat perfect en past het goed bij ons gezicht!
Lin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik moest tijdens de behandeling 15 min wachten met m’n ogen dicht en in de tussentijd werd niet gecheckt of het goed (met me ging) ging of hoe lang het nog duurde. Personeel sprak onderling andere taal. Voelde me niet gezien.
Behandeling door Ezgi Y.•Wimpers en/of wenkbrauwen verven