Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Ik ga hier graag terug.
Styling door Gizem K.•Vrouwen knippen
Noelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en deskundig geholpen, goed advies over haarproducten. Kom hier zeker weer terug!!
Styling door Gizem K.•Vrouwen knippen
Wendy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige vrouw maar me nagels waren na een week al afgebroken het was niet stevig wat ze deed
Behandeling door Jitlada D.•Nagelversteviging
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Totaal de verkeerde kleur gekozen. Ik loop nu voor gek. Overkleuren is voor mij geen optie omdat het haar daar te veel van te leiden heeft. Ik ga volgende keer hier niet meer heen.
Styling door Gizem K.•Kleuren - uitgroei
S•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The result of the manicure was not good, the professional did not seem to have a lot of experience and unfortunately 55€ for it was a waste of money.