Goed geholpen erg netjes en zorgvuldig gewerkt. Mooi resultaat.
Builder gel manicureToon alles…
Hayriye G.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top! Mijn ervaring was oprecht zo fijn. De tijd en aandacht is volledig voor jou als klant en bovendien een fijne sfeer in de salon. Nieuw vast adresje voor mijn mani, pedi en hoofdbehandelingen :)
PedicureToon alles…
Dounia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Because you cannot talk nor Dutch nor English to the nail technician the experience is overall is quite strange. The BIAB itself was alright. Overall ambiance of the place is strange
Behandeling door Samet •Builder gel manicure
Jana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The service is great
Nagelversteviging
Noelia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I had to wait 20 minutes when I got there…a bit annoying but I guess they were behind schedule and I was greeted with a tea and water so I can’t really complain. My feet are soft and neat after that pedicure.