Het personeel is onwijs vriendelijk en adviseert goed! Ik ben blij met mijn nieuwe look en ik durfde het door het vertrouwen dat mij werd gegeven. Super blij en ik kom zeker terug! (Gellac, wassen, knippen & geblindeerde plukken)
Gellak manicure
Rosa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring, heel vriendelijk en goede kapper. Blij met mijn haar!
Vrouwen knippenToon alles…
Nancy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend! Erg klantvriendelijk en heb goed advies gekregen waardoor ik nu super blij ben met het resultaat. Seyma nogmaals bedankt! Wil je een naar een kapper waar goed naar jou wensen worden geluisterd en zit je bij Sen Beauty zeker goed.
Styling door Pinar •Balayage
Ozlem Y.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring gehad
Behandeling door Pinar •Wimperextensions
Ana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is goed geknipt alleen is mijn baard verprutst. Er zitten happen in en is ongelijk.
Daarnaast heeft Seyma meer aandacht voor een vriendin in de salon dan voor haar klant.
Beetje jammer.
Maar goed wat kun je verwachten voor €22,50