Zoals altijd zeer vakkundig geknipt.
Altijd constant.
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Mariken•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt.
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Louise•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer gezellig! En goed geknipt weer de deur uit!!
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Thea•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel tevreden met mijn haar. Chiara heeft mij advies gegeven bij het kiezen van een haarstijl. Ik krijg alleen maar positieve reacties. Dankjewel, Chiara! :)