Kelly is top! Ze is super aardig en gezellig. Ik heb heel kort haar en sommige kappers vinden het lastig om het heel kort te scheren, bang dat het niet meer ‘vrouwelijk’ is. Kelly niet. We hebben het dit keer heel kort gedaan, met tondeuse, en ik krijg heel veel complimenten, zélfs van mannen 😃. Kelly is een topper!!!
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Aranka•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vaste klant bij Kelly. Erg fijne kapster. Neemt de tijd voor je!
Styling door Kelly•Mannen knippen
Gwen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer blij met m’n highlights. Dankjewel Kelly!
Styling door Kelly•Highlights - heel hoofd
Nicolette•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig en met zekerheid geknipt. Leuke vlotte korte coupe.
En gezellig kletspraatje.