Vriendelijk personeel en je wordt hier altijd goed geknipt.
Mannen knippen
Hans•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks dat het met mijn afspraak niet geheel ging( mijn eigen schuld) hebben ze ondanks de tijd mij toch geholpen ! Dit was echt super en zo blij met het resultaat! Echt top!
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Rita•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel en goed geknipt
Styling door Kelly•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Na lange tijd weer terug bij Belinda.Fijn om daar in de spiegel te kijken en naar je zin geknipt te worden