Altijd gezellig hier; ze zijn snel en luisteren naar wat je vraagt
Styling door Kelly•Mannen knippen
Bas•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden weer!
Highlights - T-section
Monica•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kelly luistert goed naar mijn wensen en knipt heel kundig.
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Mariken•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer een heerlijke behandeling gehad van Kelly! Ze heeft mijn highlights bijgewerkt en dat heeft ze super goed gedaan, ik ben er heel erg blij mee!
De salon zelf is ook heel fijn, er heerst een persoonlijke en informele sfeer en je wordt altijd heel fijn behandeld. :)
Ik blijf zeker terugkomen!