Hair by Belinda Spronk Reviews

Jacobijnestraat 11-13, 2011TG Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2269 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Er heerst een gezellige sfeer, gemoedelijk.
Fijne, goede kapster!
Echt zo’n fijne salon!
Always happy with the service and my colour and cut, Kelly especially always does an amazing job, but the ladies here are all really nice
Uit eindelijk werd er een andere behandeling (hightlights) aanbevolen om m’n haar op te lichten, maar boven is nu m’n haar veel lichter dan de onderkant nog zwart en bijna oranje uitgeslagen boven. Ik had aangegeven niet tevreden te zijn en hun kiezen de toners 1e toner sloeg bijna niet aan en 2e genomen, toch mij laten afrekenen voor allebei de toners ondanks ik zeer ontevreden ben met het resultaat