Fijne kapperszaak, professioneel, warm en gastvrij. Er wordt de tijd genomen en hebben mij goed geknipt, ik ben zeer tevreden.
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Nanske•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
In een woord super!
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden en weer helemaal blij met me kapsel top
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Desiree•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heel fijn. Zegaf advies maar ging ook kijken naar wat ik wilde. Ik was heel nerveus en ze stelde me gerust. Ook mag het resultaat er zijn. Ik ben er blij mee en zal het hier zeker aanraden.