Kleur is niet wat werd aangevraagd.
Knippen ook niet.
Kleur is erg doof.
5 keer uitgelegd wat pixie coup betekent.
Kom op.
Jullie toch een kappetszaak
?
5 keer vandaag gebeld!
Wordt er niet opgenomen.
Styling door chiara•Kleuren - volledig
Marina•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super!
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Agnes•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren. En Kelly knipt en kleurt altijd super. Bovendien is het supergezellig met Kelly!