Geeft een eerlijk advies. Vriendelijke en heeft geduld!
Styling door Donna•Vrouwen knippen
Farah•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Good experience!
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapsalon met heel vriendelijke kapsters die je voor een goede prijs vakkundig knippen.
Mannen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Door n curieus toeval kwam ik bij Kelly terecht. Ik had t niet beter kunnen treffen. Ben superblij met mijn kapsel en kom graag vlg keer terug. Bij haar!!. Ze is secuur, ervaren, vriendelijk en professioneel. Dikke pluim!
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Ineke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling; mijn haar zit echt leuk!
Goede tips voor mijn vakantie gekregen😉