I had an appointment with Tara, she was really friendly and gave my a lot attention, asking what I want/expect and made sure it was done. It was my first time to get cut specifically for curly/wavy hairs and was nicely surprised with the final effect.
Definitely recommend!
Styling door Tara
Danuta•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tara is zeer goed in wat ze doet! Wat een kundigheid en service. Echt een topper!
Styling door Tara
Reineke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
wat een goeie service er werd echt aandacht aan mij besteedt
Behandeling door Zoe
Marlene•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk. Blijf elke 8/10 weken terug komen. Altijd tevreden. Zit er een hele ochtend en vermaak me uitstekend. Echt ff genieten.
Styling door Makay
Debbie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kan niet anders zeggen dat ik weer perfect geholpen ben !
Er heerst rust en daar door krijg je de volle aandacht