Altijd fijne binnenkomst. Luisteren goed naar wat je wensen zijn. En altijd dik tevreden weer de deur uit.
Styling door Tara
Tessa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer goed!
Styling door Yolanda
Jelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Meiden zijn heel blij met hun geknipte haar. Kapster luisterde goed naar wat zij wilden en gaf goed advies over model van het kapsel versus vorm van het gezicht. Top!
Styling door Yolanda
Saskia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi gedaan, en medewerkers waren erg lief
Behandeling door Zoe
Muni•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling door Zoe weer, precies gedaan wat ik vroeg !! Kom zeker terug