Geholpen door Zoë wat een geweldig dame, helemaal op me gemak heb ik me gevoeld en ze luisterde ook echt naar me behoeftes
Behandeling door Zoe
Marlene•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always leaving with perfect looking curls :)
Styling door Makay
Linnea•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top. Zoals altijd. 💪🙌
Styling door Makay
Arbi•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks de drukte, werd er toch een plaatsje voor mij ingeruimd en dat vond ik erg fijn, en ben uiterst tevreden over de kleurbehandeling en het knippen!
Styling door Yolanda
ria•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapster , gezellige sfeer en een lekker bakkie koffie.