vriendelijke ontvangst, relaxt en professioneel
Lokatie: Duivenrecht
HANS en Tiny•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer super geknipt en m'n dochter was dit keer mee en was ook helemaal blij met d'r haar. Zo fijn dat ik gewoon allerlei vragen kan stellen en dat ze uitlegt hoe het zit of hoe ik het het beste kan doen.