Super gastvrije, lieve kappers die echt weten hoe ze krullen moeten knippen! Ik ben fan en zou deze kapsalon zeker aan al mn curlygirls aanraden! (Plus de massage stoel zeker de kers op de taart)
Styling door Tara
Jasmijn•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren mijn favoriet voor het knippen van krullen en dat is niet een keer tegengevallen, oftewel je kunt elke keer weer rekenen op haar aandacht en kwaliteit!
Styling door Makay
Cindy•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vult mijn wensen goed aan
Styling door Tara
Sherida•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super blij met mijn haar en de fijne salon. Tot snel!