Echt geweldige ervaring gehad. Fijne salon. Worden goeie producten gebruikt en geen vraag is te veel of te gek.
Styling door Yolanda
Lucinda•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vakkundig en accuraat
Ieder keer tevreden met resultaat
Styling door Makay
Sherida•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, de dames weten duidelijk hoe ze met krullen om moeten gaan. Er was een hele relaxte sfeer in de salon en er zijn geen lange wachttijden om een afspraak te maken. Echt een aanrader